غزل  غزل ، تا این لحظه: 11 سال و 2 ماه و 23 روز سن داره

قدم به قدم با غزل ژیگولی مامان

دلبندم

1391/7/3 10:10
نویسنده : naghmebanoo
174 بازدید
اشتراک گذاری

سلام دختر نازم.

الان که دارم برات مینویسم خیلی کمردرد دارم. دیشب سریع خوابم برد اما یکی دو ساعت بعد از درد بیدار شدم. تا خود صبح هم هنوز درد داشتم.الانم بهتر نشدم.

عزیزم تو در چه حالی؟ حتما حالت خوبه؟ از دیدن اتاقی که ، به کمک بابامرتضی و مامان مژگان برات در نظر گرفتیم خوشحال شدی؟

دلم میخواد همه چیز وقتی میای آماده اومدنت باشه. ما میخوایم تو در آرامش بزرگ بشی. 

عزیز جون میگه هر روز برات چند آیه قرآن بخونم که آروم و صبور باشی.

خاله الهام هم که این مدت خیلی کارامو انجام داد. خیلی خسته شد. هرچی هوس کردم برام درست کرد. امروز اول مهر هست آجی ملیکا باید بره مدرسه. فکرشو بکن یه روز تو میری مدرسه اون وقت من یا بابایی میایم دنبالت. وااای خدای من....

خاله ها، عمه، دایی همه میرن میان هرکدوم یه چیزی میگن که زودتر بیای کلی باهات کار دارن. پس بیا اما سروقت بیا. ما منتظرتیم.

عزیز دلم برای آرامش مامان بابا خیلی دعا کن.   دوست داریم هوارتاااااااا

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (4)

khale koochike
2 مهر 91 12:05
عزيز دلم .... اين مامانت كه اشك مارو در آورد... خوب از دستم در رفتيا!!!!!! حيف كه ازت دورم وگرنه هرروز كلي اذيتت ميكردم ني ني جونم.... دختر قشنگ ما تو آرامش باش البته اگه اين بابات هي لپ مامانتو نكشه و .... بزاره اروم باشي.... دوست داررررم عشق كوچولوي 17 هفته اي...
khale koochike
2 مهر 91 12:22
خاله جوني الان دقيقا 3ماه و 26 روز و 12 ساعت و 22 دقيقه و 56 ثانيه است كه تو شمك مامانيتي.... الهي من قربونت برم.... كلي ميبوسمت جوجه جونم....
المیرا
2 مهر 91 23:30
سلام اینوبخون: واسم فرستادن، می خوای صورت کسی وکه واقعا دوست داره ببینی؟اینوبه10نفربفرست بعدبروبه ادرس:http://amour-en-portrait.ca.cx (این یه بازیه فرانسویه)صورت کسی که دوست داره ظاهرمیشه خطرسوپریزشدن
خاله فرانک
12 مهر 91 16:44
سلام خاله خال خالی من . امروز سرم گذاشتم رو شمک مامانت تا باهات حرف بزنم . اما خواب بودی. بوست کردم محکمی . خیلی دوست دارماااا . تو خاله خال خالی منی. ناز داره من


تو هم خاله جون نازنازی منی. مرسی.