غزل  غزل ، تا این لحظه: 11 سال و 2 ماه و 6 روز سن داره

قدم به قدم با غزل ژیگولی مامان

مامانی که خیلی بدقوله

1392/9/4 13:18
نویسنده : naghmebanoo
982 بازدید
اشتراک گذاری

سلام به دوستهای عزیزم به خاطر تاخیرهام عذر میخوام.

و سلام به دختر نازنینم.

الان ساعت 9 شبه و بابا علی و غزل خانم هر دو خوابن. این چند ماه اصلاً هر کاری کردم به وبلاگ دخترم بیام و آپدیت کنم نشد. 

جدیداً کلاس زبان ثبت نام کردم محصلفقط و فقط به خاطر دخترم. آخه دلم میخواد وقتی بزرگ میشه احساس کمبودی در من رو نداشته باشه واسه همین یه روز در میون از شرکت میرم کلاس. الان دیگه هر روز از صبح تا ساعت 3-4 شرکت هستم و غزل نازم هم پیش مامان جونم (عزیزجون) میمونه. 

دوستای گلم نمیدونین غزل چقدر شیطونه. یه لحظه نمیشه بذاریش تنها بمونه. جدیداً یاد گرفته از توی رورورئک میاد بیرون. کلاً 2-3 هفته بیشتر روروئک  کارایی نداشت. 

چند وقتیه یه سری dvd که مال mommy & me  هست گرفتم و برای غزل هر روز میذاریم. قربونش میرم یه جوری روی پاش بالا و پایین میره انگار داره میرقصه. خیلی یاهاش ارتباط برقرار کرده. محصلمخصوصاً با یه آهنگ یه نام bingo . حتی وقتی باباجونیش براش این آهنگ رو میخونه هم سریع شروع میکنه به صدا در آوردن جوری که انگار میخونه.

امروز یه لحظه ازش غافل شدم اومدم تو پذیرایی دیدم رفته بالای میز پذیرایی. شاخام داشت در میومد که چطور ممکنه. آخه غزل تازه دو روز دیگه 9 ماهش تموم میشه. گاهی وقتی خواهرم که پرستاره میگه نکنه بیش فعال باشه و من میترسم . آخه من هرچی بچه بیش فعال دیدم پسر بوده . اما من که سعی میکنم با آرامش شیطنت هاش و استعدادهاش رو به سمت شکوفایی توی چیزهایی که به دردش میخوره سوق بدهم. امیدوارم که از پس این کار خوب بر بیام.

دخترم عشق آینه هم هست. وقتی میبریمش جلوی آینه چنان میخنده که تمام غصه های آدم از یادش میره. الان دختر نازم 2 تا دندون هم دارهزبانکده محصل. نمیدونین که چه باحال شده. حالا سر فرصت یه چند تا عکس ازش میذارم ببینین. 

غزل از خواب بیدار شد دیگه باید برم.  خداحافظ

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (4)

مامانی
3 آذر 92 23:21
آفرین به مامانی چقدر به فکر اینده ی دخملیه. کلی تبریک میگم بهتون بیشتر عکس دخمل خوجملتون رو بذارید اخه
جیران بخشنده
5 آذر 92 15:43
قربون این دختر نانازی ما منتظر عکسا هستیما خاله جون نرین یه دفعه تا 2 ماه نیاین اخه ما دلمون خبلب تنگ میشه
فاطمه مامان زهرا مسافر كربلا
6 آذر 92 1:36
آخي دخمل شما دو روز از دخمل من كوچيكتره
جیران بخشنده
6 آذر 92 22:01
یه وب ساختم خوش حال میشم بهم سر بزنیدhttp://jiji77.niniweblog.com/