غزل  غزل ، تا این لحظه: 11 سال و 2 ماه و 1 روز سن داره

قدم به قدم با غزل ژیگولی مامان

من اومدم

1398/3/5 13:48
نویسنده : naghmebanoo
235 بازدید
اشتراک گذاری

سلام
امروز يهو ياد قديما افتادم
گفتم يادش بخير يه وبلاگ داشتم و سعي ميكردم هرچند كوتاه ، يه زماني بذارم بيام يه گپي با هم بزنيم .
خودمم باورم نميشه به همين سرعت ٦سال گذشت و غزل حالا براي خودش خانووومي شده .
دو هفته قبل ، پيش دبستاني اش هم تموم شد .
و چند روز پيش واكسن شش سالگي رو زد ، اتفاقا خيلي هم اذيت شد حتي تا چند روز نميتونست دستش رو تكون بده .
😉
يه موضوع ديگه اينكه من الان فقط مامان غزل نيستم
الان ديگه دوتا دختر دارم .
ترانه هم كه الان ١٨ ماهشه .
خدارو شاكرم براي داشتن اين دوتا دختر دوست داشتني.


غزل مامان

 


ترانه مامان


دلم ميخواد بيشتر وقت داشته باشم و بيام اينجا .
دوستتون دارم عزيزان

 

پسندها (11)

نظرات (3)

مدیریت نی نی وبلاگمدیریت نی نی وبلاگ
5 خرداد 98 13:59
منتظر پست های شما هستیم ❤️
✿فاطمه✿(مامان محیا و حسام)✿فاطمه✿(مامان محیا و حسام)
5 خرداد 98 14:21
خیلی خوبه ک دوباره شروع کردی ب ثبت عکس و خاطراتشون

خدا حفظشون کنه😘
naghmebanoo
پاسخ
ممنونم دوست عزیز
✿‿✿𝑀𝑜𝑏𝑖𝑛𝑎✿‿✿✿‿✿𝑀𝑜𝑏𝑖𝑛𝑎✿‿✿
5 خرداد 98 14:31
ای جانم چه خواهرای نازی خداحفظشون کنه براتون.امیدوارم شاهد خاطرات قشنگتون باشیم😘😘
naghmebanoo
پاسخ
ممنونم عزیزم . لطف دارین