غزل  غزل ، تا این لحظه: 11 سال و 2 ماه و 23 روز سن داره

قدم به قدم با غزل ژیگولی مامان

3 سالگی عقد مامان بابا

1391/7/30 12:23
نویسنده : naghmebanoo
232 بازدید
اشتراک گذاری

سلام عزیزم

جمعه (91/07/28) سالگرد عقدمون بود.

ما هم همگی خونه عزیزجون بودیم. عصر همه رفتن. خاله نسیم و عمو حماد رفتن رشت. خاله الهام و آجی ملیکا هم رفتن مشهد. من و عزیزجون و بابا جونی و دایی پیمان هم موندیم خونه عزیز جون. 

اونوقت بابا جونی در یک حرکت انتحاری رفت بیرون و اومد با یه دسته گل و کادو خوشگل. 

و صد البته من واقعاً غافلگیر شدم و کلی هم شرمنده ، آخه خودم هیچ چیزی واسه امروز تدارک ندیده بودم. اما حتما در اولین فرصت جبران میکنم.  

 

                                

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

نیلوفر/مامان روژینا
30 مهر 91 12:59
سالگرد ازدواجتون مبارک


قربون شما
خاله ی آبنبات
30 مهر 91 15:27
مبارکه


متشکرمممممممم
khale koochike
14 آبان 91 0:29
doosetoon daaaaaraaaaam.....