غزل  غزل ، تا این لحظه: 11 سال و 2 ماه و 27 روز سن داره

قدم به قدم با غزل ژیگولی مامان

دختر یکی یکدونه من توی هفته 35

1391/11/11 16:29
نویسنده : naghmebanoo
409 بازدید
اشتراک گذاری

 

سلام دختر گلی من ، در چه حالی ناز نازی؟

دیشب که کلی تکون میخوردی و من ذوق زده شده بودم. آخه دستم رو میذاشتم روی همون نقطه ای که فشار میدادی احساس میکردم با انگشتهام دارم کف پاتو لمس میکنم.

جمعه ای که گذشت یعنی 2 روز پیش عزیزجون رفت مسافرت. ما که کلی نگران هستیم و دعا میکنیم بی خطر بره و برگرده. این بار سعی کردم اصلاً گریه نکنم. تمام  مدت بغض داشتم. 

این روزا کلی درگیر تمیز کردن خونه و چیدن وسایل خونه هستیم. نمیدونم چرا تموم نمیشه؟

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

ناهید
12 بهمن 91 9:37
هفته 35 مبارک مامانییییییییییییییییییی دلمون تنگ شده بود واست
خاله ی آبنبات
18 بهمن 91 22:06
ایشالله مامانتون به سلامتی برگردن راستی اسم نی نی رو چی میخواید بذارید؟
نرگس مامان باران قلنبه
2 اردیبهشت 92 18:40
سلام عزیزم امیدوارم هر روتون پر از شادی باشه من یه دخمل کوچولو دارم که تو جشنواره عکس آتلیه سهاشرکت کرده خیلی دلش میخواد اول بشه ممنون میشم اگه به وبلاگمون بیایی و به لینک مستقیم آتلیه بروید و امتیاز 5 رو بهش بدید خیلی وقتتون رو نمیگیره با تشکر