غزل  غزل ، تا این لحظه: 11 سال و 2 ماه و 27 روز سن داره

قدم به قدم با غزل ژیگولی مامان

جریانات هفته 31

1391/10/17 11:11
نویسنده : naghmebanoo
436 بازدید
اشتراک گذاری

سلام به نازنازی خودم  

 

این چند روز هم درگیر جمع کردن وسیله های خونه هستیم که برای اثاث کشی خودمون رو آماده کنیم ، هم تو فکر کامل کردن خریدهای شما خانم گل.

دو سه روز پیشا با عزیز جون و خاله ندا و باباجونی رفتیم خرید لباس و مایحتاج شما.

اول از همه که خوب شد ما قبلاً تخت و کمد و کالسکه و..... رو گرفته بودیم وگرنه الان عزیزجون ورشکست میشد. چون همه چیز به خاطر تورم و نوسانات ارز 2-3 برابر شده بود.

یه سری از مغازه ها که به خاطر اینکه جمعه بود تعطیل بودن. داشتیم میومدیم به سمت چهارراه جمهوری (ولیعصر) که همون مغازه کت و شلوار فروشی که عروسیمون واسه بابا کت و شلوار گرفته بودیم رو دیدیم، اونجا یه پالتو خیلی شیک داشت که واسه باباجونی گرفتیم. خیلی ذوق زده بود. 

همون اول خیلی دل و دماغ خرید کردن رو نداشتم و انرژی که داشتم رو به خاطر یه مسئله ای از دست داده بودم.

با اصرار مامان (عزیزجون) و باباجونی تو یه مغازه رفتیم و کم کم یخ من باز شد ، کلی خرید کردیم.م از انواع پستونک . شیشه شیر . کرم و لوسیون بدن. عطر نوزادی.قاشق و چنگال و سرویس غذاخوری. توالت فرنگی.اونقدر چیزای جدید و باحال داشت که آدم نمیدونست کدوم یکی رو انتخاب کنه. به هرحال ما کلی خرید کردیم و کلی لباس و اینجور چیزا خریدیم. و برگشتیم خونه.

از طرف دیگه عزیزجون واسه عتبات عالیات (کربلا و نجف ) ثبت نام کرده که فعلاً با اولویت 1 در اومده تا ببینیم اعزام کی هست؟.

این روزا سال جدید میلادی هم شروع شده. و ما وارد سال 2013 شدیم. محصلالبته تمام مدت سال 2012 پر از شایعه بود که امسال پایان دنیاست. 21/12/2012 هم که جمعه بود این حرف و حدیث ها زیاد بود اما من که باور نداشتم. میگفتم ما مسلمونیم و اگه قرار باشه آخر دنیا هم باشه یعنی قبلش امام زمان میاد و ما باید خوشحال باشیم.

این روزا خاله نسیم کلی سرش شلوغ شده. جمعه ای که گذشت کنکور داد. و الان که تازگی ها یه سوپر مارکت باز کردند چون تو خونه است اون میره مغازه. با محدثه جون خواهر عمو حماد.  باورمون نمیشه این خاله ات همون تنبل قدیماست که تا ساعت 2 بعد از ظهر میخوابید ، حالا دیگه ساعت 7 صبح بیدار میشه.

خب دیگه عزیزم من باید برم به کارم برسم.

خداسصصصصصصص 

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

ناهید
17 دی 91 12:23
خونه جدید مبارک مامانی من شیرینی میخوام


سلام ناهید جان. مرسی. چرا web شما باز نمیشه؟