غزل  غزل ، تا این لحظه: 11 سال و 2 ماه و 27 روز سن داره

قدم به قدم با غزل ژیگولی مامان

عیدغدیر و اسم دخترمون

1391/8/16 16:16
نویسنده : naghmebanoo
297 بازدید
اشتراک گذاری

سلام عزیزم

در چه حالی ؟ خوش میگذره بهت؟

اول از همه عید همگی مبارک.. (البته با تاخیر)

این روزا که خیلی شیطونی میکنی، زبانکده محصلقربونت برم من.یه لحظه هم آروم و قرار نداری.  گاهی فکر میکنم میخوای یه چیزی بهم بگی. امروز یه صحبتهایی تو شرکت شد که من خیلی ذوق کردم از همون موقع تو هم شروع کردی به شیطنت. الان دو سه ساعت گذشته اما هنوز داری خوشحالی میکنی.

فرشته من، واسه مامان بابا دعا کن محصلکه به چیزی که میخوان برسن تا هرسه تایی خوشحالتر بشیم. محصل

 شب عید غدیر اسمت رو تعیین کردیما گلم .بابا نظرش این بود که اسمت رو من بذارم. دو روز پشت سر هم باباجونی به من اصرار کرد که اسم منتخب رو اعلام کنم.  آخه میگفت فامیلیش که از من بهش میرسه حالا اسمش از تو باشه. اما من سعی کردم تا اونجایی که میشه بابا جونی هم راضی باشه. تازه میگفت اگه بین دو تا اسمی که شک دارم هردوتا رو یه جور دوست دارم بذاریم تو قرآن و عزیزجون که سیده ازاون تو دربیاره. شب عید غدیر هم هست شگون داره. اما من بازم فکر کردم و خودم این اسم رو بیشتر می پسندیدم.

 و اسمی که بالاخره انتخاب کردیم:

   زبانکده محصل   غزل    زبانکده محصل

امیدوارم اسمت برات اومد داشته باشه و به قول بزرگترا نامدار بشی .

 

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (4)

نیلوفر/مامانه روژینا
17 آبان 91 12:28
اخی عزیزم چه اسم قشنگی/مبارکت باشه غزل جونم/ا


مرسی خاله جون
نیلوفر/مامانه روژینا
17 آبان 91 12:31
غزل جون ومامانش عیدتون مبارک


عید شما هم مبارک
ناهید
20 آبان 91 7:34
آخیییییییییییی پس بالاخره اسم ژیگولی جون غزل شد خیلی اسمش خوشگلهههههههههههههههههههههههه
khale koochike
21 آبان 91 19:07
mobarake jigaaaaaaaaaaareeeeeeeeeeeeeee maaan......... ghazale khale joon biyao ba oomadanet ghazalaye shado ba khodet biyar......... vali ta oomadanet hamoon nana sedat mikoniiiiiiiim.... ke esmet vase hame tazegi dashte bashe..... kheyli dooset darama....