غزل  غزل ، تا این لحظه: 11 سال و 2 ماه و 23 روز سن داره

قدم به قدم با غزل ژیگولی مامان

دل گرفته ی مامان جون

1391/7/19 11:08
نویسنده : naghmebanoo
259 بازدید
اشتراک گذاری

سلام عزیز مامان

الان که اومدم برات بنویسم تو 19 هفته و 2 روزته. و 144 روز به اومدنت مونده.

انقدر دلم گرفته  و تنگه که فکر کردم فقط میتونم با خودت درد و دل کنم.

خوب به حرفهای قلبم گوش کن چون الان از همه دنیا به قلبم نزدیکتری و هرچی که بگم فقط تو میشنوی. زبانکده محصل

واسه مامان دعا کن فرشته کوچولو....... از خدا بخواه که به مامانت کمک کنه. 

مواظب خودت باش. یه وقت شیطونی نکنی.    به قول عزیزجون با دوستای ناباب نگرد........

میبوسمت عزیزممممممممممممممم

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

ame juni
19 مهر 91 12:14
الهی من فدای مامان دل نازکت برم . خدا نکنه دلش گرفته باشه من می میرم آخه عزیزم میدونی تو این مدتی که من ازدواج کردم اونقدر درگیر زندگی شدم که دیگه نتومستم زیاد به مامانیت برسم شرمندشم
ناهید
20 مهر 91 11:24
قربون دل گرفتت مامان نغمه . مامانی به فکر خودتو نی نی باش . به قول شاعر این نیز بگذرد عزیزم .


مرسی عزیزم. میدونم همه چیز میگذره. اما گاهی خیلی سخت و کند میگذره. و آدم طاقتش تموم میشه.
khale koochike
14 آبان 91 0:40
الهي من واسه دلت بميرم .... چرا مثل قديما با من حرف نميزني ... درسته دختر همدم مادرشه اما خواهرت اونم كوچيكه قلبش و گوشش هميشه واسه شنيدن حرفات و غرغرات در خدمتت هستن به اين هيچوقت شك نكن.... نانا جونم تو ناراحت نباشيا دل مامانيت واسه من تنگ شده كه يكم باهم كل كل كنيم هميـــــن... تو شاد باش دختر نانازي


قربونت برم نسیمییییییییییییییییییییی
معلومه که دلم برات تنگ شده...